Дякую команді фахівців за професійну роботу та приємну, позитивну атмосферу. З вами цікаво працювати!
Із вдячністю
Оксана Одаренко
Кафедра журналістики та нових медіа.
Перед сучасним викладачем постійно постають нові й нові виклики. Доводиться освоювати досі незвідані терени, до яких належить запис відеолекцій. Було хвилювання, переживання, як завжди перед чимось новим. Але дуже дякую працівникам ЦТДН!!! Дякую Вам, Тетяно Сергіївно, і всім Вашим співробітникам, з якими я працювала. Мені з Вами було приємно і комфортно, з кожним окремо і зі всіма разом.
Кожного разу відчуваю творче піднесення, власне, після спілкування з працівниками студіі дистанційного навчання. Дякую їм. За сердечність, порядність, допомогу. Завдячуючи їх творчому підходу я і сам починаю змінюватись. Цікаві, інтелігентні люди. Бажаю їм найкращого.
Як добре,що в нашому університеті є такі інтелігентні, розумні, твочі праціники відділу інформатизації освіти. Щастя їм та подальшої успішної праці.Нових перемог
Дякую науковим працівникам НДЛ інформатизації освіти за хорошу організацію роботи відеостудії, привітне ставлення до працівників університету під час сеансу підготовки відеоматеріалів. Хотілося б підкреслити професійність тих, хто забезпечує весь процес. Сподіваюсь на подальшу плідну співпрацю.
Викладач ефективний тоді, коли він цікавий своїм студентам. Цікавий умінням комунікувати, прагненням володіти сучасною інформацією, умінням швидко реагувати на виклики сучасності. Психологи слушно говорять про важливість «Я-висловлювань». Тож зізнаюся: я не достатньо гнучка до сучасних інтерактивних інструментів, але не маю права лишатися в зоні комфорту. Свідомо виходжу з неї, щоб крокувати в ногу зі своїми студентами. Щоб бути ефективнішою на своїх заняттях.
Відеолекції, відеоінструкції до курсу – це шлях до визнання ресурсності часу. Відеоінструкція до курсу «Історія української літератури і критики» дозволила зберегти 20 хвилин часу на першій лекції. Водночас студенти не залишаються позбавленими моїх емоцій і очікувань. Вони мають час осмислити запропоновані правила для того, щоб бути успішними.
Відеофрагменти лекцій якнайкраще допомагають упроваджувати «flipped learning», унаслідок чого розмова стає предметнішою, а студенти активніше вступають у діалог.
Можливості новостворених студій дистанційного навчання у Київському університеті імені Бориса Грінченка, супровід наукових працівників НДЛ інформатизації освіти робить цей процес легким і приємним.
Вдячна за співпрацю, професор кафедри української літератури і компаративістики, Тетяна Вірченко
Дякую команді фахівців за професійну роботу та приємну, позитивну атмосферу. З вами цікаво працювати!
Із вдячністю
Оксана Одаренко
Кафедра журналістики та нових медіа.
Перед сучасним викладачем постійно постають нові й нові виклики. Доводиться освоювати досі незвідані терени, до яких належить запис відеолекцій. Було хвилювання, переживання, як завжди перед чимось новим. Але дуже дякую працівникам ЦТДН!!! Дякую Вам, Тетяно Сергіївно, і всім Вашим співробітникам, з якими я працювала. Мені з Вами було приємно і комфортно, з кожним окремо і зі всіма разом.
Дякуємо за співпрацю! Будемо раді Бачити Вас у Студіях дистанційного навчання!
Кожного разу відчуваю творче піднесення, власне, після спілкування з працівниками студіі дистанційного навчання. Дякую їм. За сердечність, порядність, допомогу. Завдячуючи їх творчому підходу я і сам починаю змінюватись. Цікаві, інтелігентні люди. Бажаю їм найкращого.
Дякуємо за таку високу оцінку!
Бажаємо успіхів!
Сердечно дякую працівникам НДЛ інформатизації освіти за їх творчість і професійне виконання роботи.
Як добре,що в нашому університеті є такі інтелігентні, розумні, твочі праціники відділу інформатизації освіти. Щастя їм та подальшої успішної праці.Нових перемог
Дякуємо за Ваш відгук!
Завжди раді Вас бачити в Студіях дистанційного навчання!
Дякую науковим працівникам НДЛ інформатизації освіти за хорошу організацію роботи відеостудії, привітне ставлення до працівників університету під час сеансу підготовки відеоматеріалів. Хотілося б підкреслити професійність тих, хто забезпечує весь процес. Сподіваюсь на подальшу плідну співпрацю.
Дякуємо за відгук!
Чекаємо на Вас у Студіях дистанційного навчання.
Викладач ефективний тоді, коли він цікавий своїм студентам. Цікавий умінням комунікувати, прагненням володіти сучасною інформацією, умінням швидко реагувати на виклики сучасності. Психологи слушно говорять про важливість «Я-висловлювань». Тож зізнаюся: я не достатньо гнучка до сучасних інтерактивних інструментів, але не маю права лишатися в зоні комфорту. Свідомо виходжу з неї, щоб крокувати в ногу зі своїми студентами. Щоб бути ефективнішою на своїх заняттях.
Відеолекції, відеоінструкції до курсу – це шлях до визнання ресурсності часу. Відеоінструкція до курсу «Історія української літератури і критики» дозволила зберегти 20 хвилин часу на першій лекції. Водночас студенти не залишаються позбавленими моїх емоцій і очікувань. Вони мають час осмислити запропоновані правила для того, щоб бути успішними.
Відеофрагменти лекцій якнайкраще допомагають упроваджувати «flipped learning», унаслідок чого розмова стає предметнішою, а студенти активніше вступають у діалог.
Можливості новостворених студій дистанційного навчання у Київському університеті імені Бориса Грінченка, супровід наукових працівників НДЛ інформатизації освіти робить цей процес легким і приємним.
Вдячна за співпрацю, професор кафедри української літератури і компаративістики, Тетяна Вірченко
Дякуємо за Ваш відгук!
Запрошуємо до подальшої співпраці.