Comments

  1. Оксана Василівна Одаренко says:

    Дякую команді фахівців за професійну роботу та приємну, позитивну атмосферу. З вами цікаво працювати!
    Із вдячністю
    Оксана Одаренко
    Кафедра журналістики та нових медіа.

  2. Діана Сабол says:

    Перед сучасним викладачем постійно постають нові й нові виклики. Доводиться освоювати досі незвідані терени, до яких належить запис відеолекцій. Було хвилювання, переживання, як завжди перед чимось новим. Але дуже дякую працівникам ЦТДН!!! Дякую Вам, Тетяно Сергіївно, і всім Вашим співробітникам, з якими я працювала. Мені з Вами було приємно і комфортно, з кожним окремо і зі всіма разом.

    1. ЦТДН says:

      Дякуємо за співпрацю! Будемо раді Бачити Вас у Студіях дистанційного навчання!

  3. ярослав says:

    Кожного разу відчуваю творче піднесення, власне, після спілкування з працівниками студіі дистанційного навчання. Дякую їм. За сердечність, порядність, допомогу. Завдячуючи їх творчому підходу я і сам починаю змінюватись. Цікаві, інтелігентні люди. Бажаю їм найкращого.

    1. ЦТДН says:

      Дякуємо за таку високу оцінку!
      Бажаємо успіхів!

  4. Ярослав says:

    Сердечно дякую працівникам НДЛ інформатизації освіти за їх творчість і професійне виконання роботи.

    1. Як добре,що в нашому університеті є такі інтелігентні, розумні, твочі праціники відділу інформатизації освіти. Щастя їм та подальшої успішної праці.Нових перемог

      1. ЦТДН says:

        Дякуємо за Ваш відгук!
        Завжди раді Вас бачити в Студіях дистанційного навчання!

  5. Радченко Сергій Петрович says:

    Дякую науковим працівникам НДЛ інформатизації освіти за хорошу організацію роботи відеостудії, привітне ставлення до працівників університету під час сеансу підготовки відеоматеріалів. Хотілося б підкреслити професійність тих, хто забезпечує весь процес. Сподіваюсь на подальшу плідну співпрацю.

    1. ЦТДН says:

      Дякуємо за відгук!
      Чекаємо на Вас у Студіях дистанційного навчання.

  6. Тетяна Вірченко says:

    Викладач ефективний тоді, коли він цікавий своїм студентам. Цікавий умінням комунікувати, прагненням володіти сучасною інформацією, умінням швидко реагувати на виклики сучасності. Психологи слушно говорять про важливість «Я-висловлювань». Тож зізнаюся: я не достатньо гнучка до сучасних інтерактивних інструментів, але не маю права лишатися в зоні комфорту. Свідомо виходжу з неї, щоб крокувати в ногу зі своїми студентами. Щоб бути ефективнішою на своїх заняттях.
    Відеолекції, відеоінструкції до курсу – це шлях до визнання ресурсності часу. Відеоінструкція до курсу «Історія української літератури і критики» дозволила зберегти 20 хвилин часу на першій лекції. Водночас студенти не залишаються позбавленими моїх емоцій і очікувань. Вони мають час осмислити запропоновані правила для того, щоб бути успішними.
    Відеофрагменти лекцій якнайкраще допомагають упроваджувати «flipped learning», унаслідок чого розмова стає предметнішою, а студенти активніше вступають у діалог.
    Можливості новостворених студій дистанційного навчання у Київському університеті імені Бориса Грінченка, супровід наукових працівників НДЛ інформатизації освіти робить цей процес легким і приємним.
    Вдячна за співпрацю, професор кафедри української літератури і компаративістики, Тетяна Вірченко

    1. ЦТДН says:

      Дякуємо за Ваш відгук!
      Запрошуємо до подальшої співпраці.

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *